Feltételek

A WEBÁRUHÁZAK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

Vásárlás előtti tájékoztatás: Cseh cég és cseh webáruház vagyunk, a cseh jog és a Cseh Polgári Törvénykönyv szabályait betartjuk.

A Newmann corporation s.r.o., székhelye: Nedokončená 1236, Praha 14 - Kyje, 198 00, azonosítószám: 039 31 412, cégjegyzékszám: C 248994, a prágai Városi Bíróságon vezetett C 248994, e-mail: info@ajetoshop.hu, telefonszám : +420 602 436 833 ("Mi" vagy"Eladó") jelen Általános Szerződési Feltételek ("Feltételek") a 89/2012 sz. törvény 1751. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban szabályozzák a 89/2012 sz. törvénycikk (a továbbiakban: törvénycikk) 1751. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban, módosított Polgári Törvénykönyv (a"Polgári Törvénykönyv"), az Ön, mint Vevő és Mi, mint Eladó kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek a www.AJETOshop.hu weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződéssel (a"Szerződés") kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek

Az Ön személyes adatainak feldolgozására vonatkozó összes információt a Személyes adatok feldolgozására vonatkozó szabályzat tartalmazza, amely itt található.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek magyar nyelven készült. Egyoldalúan módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük az Általános Szerződési Feltételeket. Ez a rendelkezés nem érinti a Feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

Mint tudják, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünk is olyan távkommunikációs eszközök használatával jön létre, amelyek lehetővé teszik, hogy mi és Ön egyidejű fizikai jelenléte nélkül állapodjunk meg egymással, és a Szerződés megkötésére így távolról, a webáruházi környezetben, a weboldal felületén ("webáruházi webes felület") keresztül kerül sor.

Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben kölcsönösen megállapodtunk a webáruházunkban történő vásárlás során, akkor az adott megállapodás elsőbbséget élvez a Feltételekkel szemben.

            1. NÉHÁNY MEGHATÁROZÁS
  • Az ár az az összeg, amelyet az Árukért fizet;
  • A szállítási ár az Ön által az Áruk kiszállításáért fizetendő összeg, beleértve a csomagolás költségeit is;
  • A teljes ár az Ár és a Szállítási ár összege;
  • A HÉA az alkalmazandó jogszabályok szerinti hozzáadottérték-adó;
  • A számla az általános forgalmi adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adóigazolás a teljes árról;
  • A Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata arra, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;
  • A felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt áruk és megkötött szerződések előzményeinek tárolását;
  • Ön a webáruházunkban vásárló személy, akit jogilag vásárlónak nevezünk;
  • Az áru minden, amit az E-shopban megvásárolhatsz.
          1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK
            • Az Áruk megvásárlása kizárólag a webáruház webes felületén keresztül lehetséges.
            • Áruk vásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Ezért az áru megrendelésekor megadott információkat helyesnek és valósnak tekintjük.
          2. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
            • Velünk csak cseh és magyar nyelven lehet szerződést kötni.
            • A szerződés távolról, az E-shopon keresztül jön létre, a távoli kommunikációs eszközök igénybevételének költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban semmiben sem térnek el attól az alapdíjtól, amelyet Ön ezen erőforrások használatáért (vagyis különösen az internet-hozzáférésért) fizet, így nem kell számolnia az általunk felszámított további költségekkel. a Teljes ár. A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy a távoli kommunikáció eszközeit használjuk.
            • Ahhoz, hogy megköthessük a Szerződést, létre kell hoznia egy Megrendelés-tervezetet az E-shopon. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:
              1. Tájékoztatás a megvásárolt Árukról (az E-shopban a „Kosárba tesz” gombbal jelzi a megvásárolni kívánt árut);
              2. Tájékoztatás az Árról, Szállítási Árról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áru szállításának szükséges módjáról; ezek az adatok a Rendelési tervezet elkészítésének részeként kerülnek megadásra az E-shop felhasználói környezetben, míg az Ár, Szállítási Ár és Teljes Ár adatai automatikusan az Ön által kiválasztott Áruk és azok beszerzési módja alapján kerülnek megadásra. szállítás;
              3. Az Ön azonosító és elérhetőségi adatai, amelyek lehetővé tették az áruk kiszállítását, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím;
              4. Olyan Szerződés esetén, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, tájékoztatást arról is, hogy mennyi ideig szállítjuk Önnek az Árut.
            • A Megbízás tervezetének elkészítése során módosíthatja, ellenőrizheti az adatokat annak megalkotásáig. A „Megrendelés fizetéshez kötve” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrejön a Megrendelés. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy ismeri és elfogadja jelen Feltételeket, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés fizetéshez kötve” gomb megnyomása után az összes kitöltött adatot közvetlenül hozzánk küldjük.
            • Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután azt részünkre kézbesítettük, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Megrendelés napján hatályos szövegezési feltételek a Szerződés szerves részét képezik.
            • Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ezek különösen olyan helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú Árut rendel. Az E-shopon belül azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt az áruk maximális számáról, így ez nem érheti meglepetést. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.
            • Abban az esetben, ha az e-shopban vagy a Megrendelés tervezetében nyilvánvalóan hibás Ár van feltüntetve, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha megkapta a Megrendelés visszaigazolását, és ezzel megkötötte a Szerződést. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk a megkötött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a többi eladónál szokásos árnak, vagy hiányzik vagy hiányzik egy szám.
            • A Szerződés létrejötte esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.
            • Ha felhasználói fiókot állított be, azon keresztül rendelhet. Ön azonban ilyen esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, előnye azonban, hogy nem kell ismételten kitöltenie azonosító adatait.
            • Bizonyos esetekben engedményt adunk az Áruk vásárlásakor. A kedvezmény biztosításához a Megrendelési javaslat részeként az előre meghatározott rovatban ki kell töltenie a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha így tesz, az Árut kedvezményesen biztosítjuk Önnek.
          3. FELHASZNÁLÓI FIÓK
            • Az E-shopban történő regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához.
            • Felhasználói fiók regisztrálásakor köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni, illetve változás esetén frissíteni.
            • A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Az Ön kötelessége, hogy ezeket a hozzáférési kódokat bizalmasan kezelje, és ezeket az adatokat senkinek ne adja át. Nem vállalunk felelősséget, ha visszaélnek velük.
            • A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult harmadik félnek engedélyezni annak használatát.
            • Törölhetjük felhasználói fiókját, különösen, ha 24 hónapnál tovább nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésben vállalt kötelezettségeit.
            • Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem érhető el folyamatosan, különös tekintettel a hardver és szoftver berendezések szükséges karbantartására.
          4. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONFOGLALÁS
            • Az ár mindig az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és természetesen a Szerződésben is szerepel. Az E-shopon belül az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A kiszállítás ára, illetve az ingyenes szállítás feltételei szintén a Megrendelés-tervezetben szerepelnek.
            • A teljes ár ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a törvényben meghatározott összes díjat.
            • A Szerződés megkötése után és az Áru átadása előtt a Teljes ár megfizetésére kötelezzük Önt. A teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki:
              1. Banki átutalás. Fizetési információkat a megrendelés visszaigazolásaként küldünk Önnek. Átutalásos fizetés esetén a Teljes ár 2 napon belül esedékes
              2. Kártyával online. Ebben az esetben a fizetés a SHOPTET PAY fizetési átjárón vagy a GLOBAL PAYMENTS-en keresztül történik, míg a fizetésre ennek a fizetési átjárónak a feltételei vonatkoznak, amelyek elérhetők: https://www.shoptetpay.com/cs/ és https://www.shoptetpay.com/cs/ ://www.globalpayments . Online kártyás fizetés esetén a teljes ár az adásvételi szerződés megkötését követően azonnal esedékes
              3. Utánvétes fizetés. Ebben az esetben a fizetés az Áru leszállításakor történik, nem az Áru átadásával. Utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.
            • A számlát a teljes ár kifizetése után elektronikus formában állítjuk ki, és az Ön e-mail címére küldjük. A számla a Felhasználói fiókban is elérhető lesz.
            • Az Áru tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha kifizette a teljes árat és átvette az árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár a Számlánk jóváírásával, egyéb esetekben a fizetéskor kerül kifizetésre.
          5. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A DOLGOK KÁROSODÁSÁNAK KOCKÁZATÁNAK ÁTRUHÁZÁSA
            • Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, és az alábbi lehetőségek közül választhat:
              1. Személyes átvétel GLS értékesítési pontokon
              2. Szállítás a GLS szállítmányozó cégen keresztül
              3. Személyes átvétel a Packeta kiszállítási pontjain
              4. Szállítás a Packeta szállítmányozó cégen keresztül
            • Az árut csak Magyarországon belül tudjuk kiszállítani
            • Az Áruk szállítási ideje mindig annak elérhetőségétől és a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az Áruk várható szállítási idejét a Megrendelés visszaigazolásában közöljük. Az E-shopon feltüntetett időpont tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. A telephelyen történő személyes átvétel esetén minden esetben e-mailben értesítjük az áru átvételének lehetőségéről.
            • Az Áru fuvarozótól történő átvétele után kötelessége ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni erről a fuvarozót és Bennünket. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan hiba található, amely jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem kötelessége átvenni az Árut a fuvarozótól.
            • Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, az Általános Szerződési Feltételek 4. pontja szerinti esetek kivételével, ez nem jelenti az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől való elállást. Ilyen esetben azonban jogunkban áll elállni a Szerződéstől, ha Ön lényegesen megszegi a Szerződést. Ha e jogunk gyakorlását választjuk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a fuvarozás árának megtérítéséhez való jogot, illetve a kár megtérítéséhez való jogot, ha az felmerült.
            • Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az Árut ismételten vagy a Szerződésben megállapodotttól eltérő módon kézbesítik, az Ön kötelessége, hogy megtérítse az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek.
            • Az Áru veszélyes sérülése az átvétel pillanatában száll át Önre. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, az Általános Szerződési Feltételek 4. pontja szerinti esetek kivételével, az Áru sérülésének kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége nyílt átvenni, de az Ön részéről az átvétel nem történt meg. Az Áru sérülésének kockázatának áthárítása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.
            • Abban az esetben, ha az Áru nem volt raktáron az E-shopban, és a hozzávetőleges elérhetőség időpontja is feltüntetésre került, minden esetben tájékoztatjuk Önt:
            • rendkívüli hiba az Áruk gyártásában, és mindig tájékoztatjuk Önt a rendelkezésre állás várható új időpontjáról vagy arról, hogy az Áruk nem szállíthatóak;
            1. a Szállítótól származó Áruk késedelmes leszállítása, és mindig tájékoztatjuk Önt az új várható szállítási határidőről.
            2. Abban az esetben, ha bármilyen okból még a Megrendelés visszaigazolásában meghatározott szállítási határidő lejártát követő 30 napon belül sem tudjuk leszállítani Önnek az árut, mi és Ön is jogosultak vagyunk elállni a szerződéstől.

 

      1. A HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL EREDŐ JOGOK

    Garantáljuk, hogy az Áruk károsodásának veszélye a Feltételek 7. cikke alapján történő átszállásának időpontjában az Áruk hibátlanok, különösen, hogy:

    1. rendelkezik azokkal a jellemzőkkel, amelyekről Önnel megállapodtunk, és ha nem állapodtunk meg kifejezetten, akkor azokkal, amelyeket az Áruk leírásában megjelöltünk, vagy amelyek az Áruk jellegéből adódóan elvárhatók;
    2. alkalmas az általunk megadott célokra vagy az ilyen típusú áruk esetében szokásos célokra;
    3. megfelel az elfogadott minta minőségének vagy kivitelezésének, ha a minőséget vagy kivitelezést a minta alapján határozták meg;
    4. megfelelő mennyiségben és súlyban van;
    5. megfelel a jogszabályokban előírt követelményeknek;
    6. nem terhelik harmadik felek jogai.
    • A hibás teljesítésből eredő jogokra és kötelezettségekre a vonatkozó általános érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. szakaszának rendelkezései, valamint a fogyasztóvédelemről szóló, módosított 634/1992. sz. törvény) irányadóak.
    • Abban az esetben, ha az Áruk hibásak, azaz különösen, ha az 1. cikk szerinti feltételek valamelyike nem teljesül, Ön az ilyen hibáról értesíthet minket, és a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait gyakorolhatja (azaz az Árukra vonatkozó igényt érvényesítheti) az azonosító adatainkban szereplő címeinkre küldött e-mail vagy levél útján. A reklamáció benyújtásához használhatja az általunk rendelkezésre bocsátott, az Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékleteként csatolt mintanyomtatványt is. A hibás teljesítéshez való jog gyakorlása során Önnek kell megválasztania, hogy miként kívánja a hibát orvosolni, és ezt a választását - a 7.4. pont kivételével - a későbbiekben nem változtathatja meg a beleegyezésünk nélkül. A követelést az Ön által gyakorolt hibás teljesítési jognak megfelelően rendezzük. Abban az esetben, ha Ön nem választja a hiba elhárítását, a 7.5. pontban meghatározott jogok akkor is megilletik Önt, ha a hibás teljesítés a Szerződés lényeges megszegését jelentette.
    • Ha a hibás teljesítés a Szerződés lényeges megszegését jelenti, Önt a következő jogok illetik meg:
      1. a hiba kiküszöbölése új, hibátlan Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása révén;
      2. a hiba megszüntetése az Áruk kijavításával;
      3. ésszerű árengedményt kap az árból;
      4. a szerződéstől való elállásra.

    Ha Ön úgy dönt, hogy a hibát az a) vagy b) pont szerint orvosolja, és mi nem orvosoljuk a hibát az általunk meghatározott ésszerű határidőn belül, vagy ha közöljük Önnel, hogy egyáltalán nem orvosoljuk a hibát ilyen módon, Önnek a c) és d) pont szerinti jogai vannak, még akkor is, ha Ön eredetileg nem kérte ezeket a reklamáció részeként. Ugyanakkor, ha Ön úgy dönt, hogy a hibát az Áruk kijavításával orvosolja, és úgy találjuk, hogy a hiba nem javítható, erről értesítjük Önt, és Ön választhat más módszert a hiba kijavítására.

    • Ha a hibás teljesítés nem minősül a Szerződés lényeges megszegésének, Önt a következő jogok illetik meg:
      1. a hiba kiküszöbölése új, hibátlan Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása révén;
      2. a hiba megszüntetése az Áruk kijavításával;
      3. ésszerű árengedményt kap az árból.

    Ha azonban nem hárítjuk el időben a hibát, vagy megtagadjuk a hiba elhárítását, Önnek joga van elállni a szerződéstől. Ön akkor is elállhat a szerződéstől, ha az árut nem tudja megfelelően használni, mert az áru hibája az áru kijavítása után is megismétlődik, vagy ha az árun több hiba is van.

    • Lényeges vagy lényegtelen szerződésszegés esetén Ön nem állhat el a szerződéstől, illetve nem követelheti új termék szállítását, kivéve, ha az árukat abban az állapotban tudja visszaküldeni, ahogyan azokat átvette. Ez nem vonatkozik a következő esetekre:
      1. ha az Áruk állapota megváltozott a hiba feltárására irányuló vizsgálat eredményeként;
      2. ha az árukat a hiba felfedezése előtt használták;
      3. kivéve, ha az Áruk változatlan állapotban történő visszaküldésének lehetetlenségét az Ön cselekménye vagy mulasztása okozta,
      4. ha az Árut Ön a hiba felfedezése előtt a szokásos használat során eladta, elfogyasztotta vagy megváltoztatta; ha azonban ez csak részben történt meg, akkor az Ön kötelessége az Áruknak azt a részét visszaküldeni, amely visszaküldhető, ebben az esetben az Áraknak azt a részét nem térítjük vissza, amely az Áru ezen részének használatából származó előnyének felel meg.
    • A panasz beérkezésétől számított 3 napon belül visszaigazoljuk az Ön e-mail címére, hogy megkaptuk a panaszt, hogy mikor érkezett meg hozzánk, és hogy a panasz várhatóan mennyi ideig tart. A panaszt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a kézhezvételtől számított 30 napon belül kezeljük. A határidő a kettőnk közös megegyezésével meghosszabbítható. Ha a határidő hiába telik le, Ön elállhat a Szerződéstől.
    • A panasz rendezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha a panasz jogos, Ön jogosult lesz az ésszerűen felmerült költségek visszatérítésére. Ön köteles ezeket a költségeket igazolni, pl. nyugtával vagy szállítólevéllel. Abban az esetben, ha a hibát új Áruk szállításával orvosolták, az Ön felelőssége, hogy az eredeti Árut visszaküldje nekünk, de a visszaküldés költségeit mi viseljük.
    • Ha Ön vállalkozás, az Ön felelőssége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül jelezze és reklamálja, miután azt felfedezhette volna, de legkésőbb az áru átvételét követő három napon belül.
    • Ha Ön fogyasztó, akkor az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogosult a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait gyakorolni a fogyasztási cikkekben előforduló hibák esetén.
    • A hiánypótlási jogra vonatkozó rendelkezések nem alkalmazandók a következők esetében:
      1. Alacsonyabb áron értékesített áruk, azon hiba miatt, amelyért az alacsonyabb árban állapodtak meg;
      2. az Áruk szokásos használatból eredő kopása és elhasználódása;
      3. a használt Árukat olyan hiba miatt, amely megfelel annak a használati vagy elhasználódási szintnek, amellyel az Áruk rendelkeztek, amikor Ön átvette azokat;
      4. ha az áru jellege megkívánja.
      1. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS
        • A szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között létrejött szerződéses kapcsolat megszűnése a kezdetektől fogva a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb olyan rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.
        • Amennyiben Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ában foglalt rendelkezéseknek megfelelően az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől. Amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru vagy az Áru több részének leszállítása, ez a határidő az Áru utolsó részének leszállítása napján kezdődik, amennyiben pedig olyan Szerződést kötöttünk, amelynek alapján az Árut rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, ez a határidő az első szállítás leszállításának napján kezdődik. Ön bármely bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Ön használhatja az általunk az elálláshoz biztosított, az Általános Szerződési Feltételek 2. számú mellékleteként csatolt mintanyomtatványt is.
        • Ön azonban még fogyasztóként sem állhat el a szerződéstől olyan esetekben, amikor a szerződés tárgya:
          1. Olyan áruk, amelyek ára a mi akaratunktól független pénzpiaci ingadozásoktól függ, és az elállási időszak alatt előfordulhat;
          2. alkoholtartalmú italok szállítása, amelyek szállítása csak harminc nap elteltével történhet meg, és amelyek ára a pénzügyi piac általunk nem befolyásolható ingadozásainak van kitéve;
          3. Az Ön kívánságaira vagy személyére szabott áruk;
          4. Romlandó áruk és olyan áruk, amelyek a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekeveredtek mással;
          5. Olyan lezárt csomagolású áruk, amelyeket kivettek a csomagolásukból, és higiéniai okokból nem küldhetők vissza;
          6. hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program szállítása, ha az eredeti csomagolás sérült;
          7. újságok, folyóiratok vagy magazinok kézbesítése;
          8. digitális tartalom átadása, kivéve, ha azt kézzelfogható adathordozón adták át, és azt az Ön előzetes kifejezett beleegyezésével adták át az elállási határidő lejárta előtt, és mi közöltük Önnel, hogy nincs joga elállni a szerződéstől.
        • Az Általános Szerződési Feltételek 2. cikke szerinti elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha Ön az elállási határidőn belül értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a szerződéstől.
        • A Szerződéstől való elállás esetén az árat az elállás tényleges időpontjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek arra a számlára, amelyről jóváírták, vagy arra a számlára, amelyet az elállással kiválasztott. Az összeget azonban csak akkor térítjük vissza, ha Ön az árut visszaküldte nekünk, vagy igazolta, hogy azt visszaküldte nekünk. Kérjük, hogy az Árukat tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt küldje vissza hozzánk.
        • Az Általános Szerződési Feltételek 2. cikke szerinti elállás esetén Ön köteles az árut az elállást követő 14 napon belül elküldeni nekünk, és viseli az áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit. Ön viszont jogosult arra, hogy a Szállítási díjat mi visszatérítsük, de csak az áru kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben. A Szerződés általunk történő megszegése miatti elállás esetén szintén mi fizetjük az Áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit, de szintén csak a szállítási díjnak az általunk az Áruk szállítására felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegéig.
        • Ön felelős velünk szemben a kártérítésért, ha az Áruk az Ön által a természetük és jellemzőik miatt szükségesől eltérő módon történő kezelésük következtében sérülnek meg. Ilyen esetben az okozott kárt az Áruk hozzánk történő visszaküldését követően kiszámlázzuk Önnek, és a kiszámlázott összeg 14 napon belül esedékes. Ha még nem küldtük vissza Önnek az Árat, akkor jogosultak vagyunk a költségigényt beszámítani az Ön Ár-visszatérítési igényébe.
        • Jogunk van bármikor elállni a szerződéstől, mielőtt az árut leszállítanánk Önnek, ha objektív okok miatt az árut nem lehet leszállítani (különösen harmadik fél részéről felmerülő okok vagy az áru jellegén alapuló okok), még a Feltételek 9. cikkében meghatározott határidő lejárta előtt is. Akkor is elállhatunk a szerződéstől, ha nyilvánvalóvá válik, hogy Ön szándékosan helytelen adatokat adott meg a megrendelésben. Abban az esetben, ha Ön az árut vállalkozása keretében, azaz vállalkozóként vásárolja meg, jogosultak vagyunk bármikor, akár indoklás nélkül is elállni a szerződéstől.

     

      1. FOGYASZTÓI JOGVITÁK RENDEZÉSE
        • A Polgári Törvénykönyv 1826. szakasza (1) bekezdésének e) pontja értelmében a vevőkkel szemben nem vagyunk kötve semmilyen magatartási kódexhez.
        • A fogyasztói panaszokat a info@AJETOshop.hu elektronikus címen keresztül kezeljük. A panasz kezeléséről a vevő elektronikus címére küldünk tájékoztatást.
        • A Szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság illetékes, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, azonosítószám: 000 20 869, internetes cím: http://www.coi.cz. A szerződésből eredő fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Cseh Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság jogosult. A http://ec.europa .eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a fogyasztónak minősülő vevő közötti, elektronikus úton kötött adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.

        • A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) szerinti kapcsolattartó a Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja (székhely: Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.cz ).

    1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
      • Ha az Önnel fennálló jogviszonyunk nemzetközi elemet tartalmaz (például a Cseh Köztársaságon kívülre szállítunk árukat), a jogviszonyra mindig a Cseh Köztársaság joga az irányadó.
      • Az Önnel folytatott minden írásbeli levelezés e-mailben történik. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön Felhasználói fiókjában megadott vagy az Ön által velünk felvett e-mail címre fogjuk kézbesíteni.
      • A Szerződés csak a kettőnk közötti írásbeli megállapodással módosítható. Ugyanakkor jogosultak vagyunk a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására, de az ilyen módosítás nem érinti a már meglévő Szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépése után kötött Szerződéseket. A módosításról a módosítás hatálybalépése előtt legalább 14 nappal tájékoztatást küldünk Önnek az Ön e-mail címére. Ha a módosításról szóló tájékoztatás elküldését követő 14 napon belül nem kapunk értesítést Öntől, az új feltételek a Szerződésünk részévé válnak, és a módosítás hatálybalépését követő következő áruszállításra vonatkoznak. A felmondási idő az Ön felmondása esetén 2 hónap.
      • Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói mulasztás stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior következtében vagy azzal összefüggésben okozott károkért, és ha a vis maior 10 napnál tovább tart, mind nekünk, mind Önnek jogában áll elállni a szerződéstől.
      • Az Általános Szerződési Feltételekhez csatoltunk egy panasz- és egy elállási formanyomtatványmintát.
      • A Megállapodás, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Feltételeket.
      • Ezek az Általános Szerződési Feltételek a következőkben lépnek hatályba 15.4.2024.

     

     

    MELLÉKLET 1 - PANASZBEADVÁNY FORMANYOMTATVÁNY

    Címzett: Newmann corporation s.r.o., ID: 03931412, raktárral Tiskařská 599/12, 108 00 Prága

    Igénybejelentés

    A szerződés megkötésének időpontja:

     

    Elő- és utónév:

     

    Cím:

     

    E-mail:

     

    Igénybe vett áruk:

     

    Hibák leírása Áruk:

     

    Javasolt módszer a panasz rendezésére, adott esetben a kedvezmény nyújtására szolgáló bankszámlaszám megjelölésével:

     

    Egyidejűleg kérem a követelés visszaigazolását, feltüntetve, hogy mikor éltem ezzel a jogommal, mi a követelés tartalma a követelésemmel együtt, beleértve a követelés rendezésének időpontját és módját..

     

    Dátum:

    Aláírás:

    MELLÉKLET 2 - VISSZAVONÁSI ŰRLAP

    Címzett: Newmann corporation s.r.o., ID: 039 31 412 raktárral Tiskařská 599/12, 108 00 Prága

    Ezennel kijelentem, hogy elállok a szerződéstől:

    A szerződés megkötésének időpontja:

     

    Név és vezetéknév:

     

    Cím:

     

    E-mail:

     

    A Szerződés tárgyát képező áruk specifikációja:

     

    A kapott pénzeszközök visszatérítésének módja, beleértve adott esetben a bankszámlaszámot:

     

     

    Ha a vevő fogyasztó, az áru átvételétől számított 14 napon belül, indoklás és kötbér nélkül jogosult elállni a már megkötött adásvételi szerződéstől, ha az árut a Newmann corporation s.r.o. ("Társaság") webáruházán vagy más távközlési eszközön keresztül rendelte meg, kivéve a módosított 89/2012. sz. törvénykönyv 1837. §-ában említett eseteket. A Vevő köteles az elállásról a Társaságot írásban értesíteni a Társaság üzleti címére vagy elektronikus úton a mintaűrlapon megadott e-mail címre.

    Ha a fogyasztónak minősülő vevő eláll az adásvételi szerződéstől, köteles a Társaságtól kapott árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül elküldeni vagy átadni a Társaságnak.

    Ha a fogyasztónak minősülő vevő eláll az adásvételi szerződéstől, a Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül köteles visszaadni neki az összes pénzösszeget (a leszállított áru vételárát), beleértve a szállítási költséget is, amelyet az adásvételi szerződés alapján kapott tőle, ugyanilyen módon. Ha a Vevő a Vállalat által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, a Vállalat a szállítási költséget csak a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti vissza a Vevőnek. A Társaság nem köteles a Vevőnek a kapott pénzt visszatéríteni, mielőtt a Vevő az árut átadta a Társaságnak, vagy igazolta, hogy az árut elküldte a Társaságnak.

     

    Dátum:

    Aláírás:

     

     

    Ha Ön önálló vállalkozó, kérjük, adja meg a vonatkozó adatokat, azaz a nevét és vezetéknevét, székhelyét, nyilvántartási számát.